Bada hela dagen :D

Idag har jag varit hos Monika och badat i hennes fina pool. Det var mycket mycket trevligt. Linnéa & Beata var också där! Efter en hel del badande gick vi ner till jägers och köpte glass. Sen köpte Monikas mamma glass från glassbilen (som Beata aldrig har sett i hela sitt liv :D) Det var gott. Dådå. Och så fick jag en singel med Sturm und Drang av Linnédjah! Jag blev mycket glad och jag bugar och bockar. Japp.

Imorgon ska man till stranden med mor och becci och mormor. För mormor vill till Danmark, men se det orkar inte vi. Så vi åker till stranden istället. Mycket bättre :D

Och på torsdag är det dådå Ullared med mina älskade *pausar för att spy en smula* kusiner. Fast det är ju kul på Ullared.

Nu avrundar jag. Och så är det dags att tänka på refrängen. Hej hej.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hade inte beata sett glassbilen innan?! :O shiiiit

2007-08-06 @ 18:54:29
URL: http://rebeccaheterjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0