Blogg, jag med dådå!

Efter att ha läst typ 3456345 olika personers bloggar kände jag mig lite sugen på att skapa en egen. Så efter timmar av slit (snarare 1 minuts klickande) har nu det svenska folket tillgång till det första inlägget *fanfar*!
Well well. Jag  sätter väl igång direkt dådå.

 Både igår och idag har jag delat ut reklam (död åt SDR!). Fast mamma var en vänlig själ och hjälpte mig denna helgen. Har bara nästa söndag kvar sen får de klara sig utan mig. Imorgon ska jag till Monika och bada. Ska bli mycket trevligt :D
Ikväll kommer våra fd fd grannar och hälsar på. Har inte haft någon kontakt med dem på flera år (om man bortser från farfars begravning i torsdags). Jävla snobbar är vad dem är. Sådäså.
Mja. Vad ska man mer skriva idag dådå? Jag är trött. Ja. Nu orkar jag inte mer.
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0