Gomorron!

Vaknade väldigt tidigt idag (för att vara jag), Kl 7. Var i eslöv igår, mamma skulle visa hur man ska gå från stationen till skolan. Trodde det skulle ta typ 20-30 minuter, men det tog bara 10. Konstant nervös inför skolstarten numera ^^ fast det ska bli kul  :P
Hämtade tåg/busskortet i... onsdags? Torsdags? Fast det kanske jag skrev i förra inlägget. I don't remember!
Wobopidoo.
Firade farmor igår, fast det var farfars födelsedag. Han hade blivit 68 år. Anyway så var kusinerna, Mari, Anders & Lena här. Och farmor dådå. Jag hatar mina kusiner. Ytterst innerligt! Nästa år, när Tobias börjar 7an, så går vi för fan i skolan en gata ifrån varandra. Hemska tanke. Det ska vara långt avstånd mellan oss, helst.
YepYep. What else? Nähä, inget? Then I guess we say goodbye. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0