17

Idag fyller jag år!

Dagen började med sång och paket och en galet glad hund.

Ungefär 06.20 plingade det på dörren och där stod söt-monika med en rosa prinsesstårta på ett sött fat och serpentiner som hon tyckte att jag skulle ha i håret. Det hade jag också ett tag.

Vi hade en trevlig stund tillsammans. Sedan kom jag fram till Eslöv och möts av en trevlig. stark. skitstark. Lite gullig. Lexi :) <3

Ja. och dagen har varit kul :D

Imorgon ska jag till Lexi och fixa hår, äta glass och kolla lite film.

Nu sitter jag och tittar på min nya Def Leppard dvd :D

Kommentarer
Postat av: Skitstark

Lite gullig le :D älskar dig <3

2008-09-25 @ 23:00:57
URL: http://paralyzinglullabies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0