18 december

Idag har varit en bra dag. När jag kommer till skolan blir jag indragen (eller... jag gick ganska frivilligt) i bildsalen där jag och några andra blev visade hur man vek pappers-tranor. Min blev ful, men det var kul ändå ^^

Sen okuperade vi bordet runt pepparkakorna och så dekorerade vi dem. Lexi överraskade Oskar med ett pepparkakshjärta där det stod "Tönt" på. När vi hade ätit några fina pepparkakor så var det dags att gå in i aulan för att titta på Flu2's julspex. Det var riktigt, riktigt roligt!

När jag kom hem blev jag 5 år igen och var överlycklig och bakade pepparkakor. Och åt deg. Sen blev jag trött, så då gick jag och la mig i soffan och sov en stund. När jag vaknade så var middagen klar. Nån slags gryta & cous-cous.

Nu sitter jag i sängen, nerkrupet under täcket, och lyssnar på soundtracket till The phantom of the opera. Fick värsta rycket igår och nu är jag helt inne på den filmen och musiken som hör till så att säga. 

Well well. Avslutning imorgon. Ska titta på dem som orkar spela volleyboll. Sen är det lov.


Hej då! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0