Konsten att inte orka.

IIIH! Skrev precis ett hyffsat långt inlägg, så försvinner skiten. Glad blir man. Jaja, är väl bara att försöka skriva allt igen..

Jag måste verkligen plugga. Men jag orkar inte.
Jag måste även verkligen städa. Tror ni att jag orkar?
Det enda jag har orkat göra idag är att läsa (visserligen läste jag romanen som det ska skrivas resencion på, stjärna i pannan för mig) och att se på tv. Jag behöver vara ledig lite till. Tur att vi har studiedagar måndag & tisdag. Annars blir väl aldrig läxorna klara. Men men.


Foo-fighters nya album går inte att spela av någon jävla anledning.. Funkade innan. Men det går i alla fall på ipoden.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0