Hey, Mr. Mushroom!

Jahaja. Var i skolan i ca 40 minuter för att göra provet i samhälle. Gick helt ok.  Får nog G i alla fall. Men sen åkte jag då hem igen för jag mådde inte så bäst. Ont i halsen och sånt trams. Men imorgon kommer jag, men skiter i kören. Det pallar nog inte halsen med.

Har inte haft någon lust att blogga på ett bra tag. Men var i alla fall på Nova i söndags. Då köpte frun en t-shirt med Twiggy på (tror jag), ett par jeans som är 19999 km för långa, men lagom annars (död åt korta ben), 4 par örhängen. Fick ett par gratis från Indiska, så då är ju inte jag den som är den och berövar (heter det så?) personalen nöjet att överösa mig med gratisheter.

Mm. Måste räkna matte. Jag har ingen lust. Men jag ligger circus 200 tal + back så det är väl läge att sätta igång. Prov v. 43 liksom.

En tjej i trean ska sätta upp West side story (om jag inte minns helfel) och jag anmälde mig till att vara med. Apskoj!

Nu förtjänar jag nog ändå en liten klapp på axeln för ett ovanligt långt blogginlägg *ja-a*


Kommentarer
Postat av: kimJ

Fin blogg! Vad tycker du om skate stil på tjejer? Kram KimJ

2007-10-03 @ 18:22:51
URL: http://Kimj.blogg.se
Postat av: Herrn

dutti dutti! *klappa*

2007-10-03 @ 18:33:21
URL: http://syntaxlies.webblogg.se
Postat av: Rebecca

Duuktig Ani! :D

2007-10-03 @ 19:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0