Jaha

Jag är trött och jag har så jävla ont i ryggen. Vilken bäst start på lovet!

Imorgon ska vi till Kristianstad och shoppa lite. Ska ha vinterskor. Och present till Camilla som fyller år snart :)

Kollar på bonde söker fru. Jag vet inte varför jag inte bara sträcker mig efter fjärrkontrollen och byter kanal. It R Boring.

*UPDATE*

Jag har nästan ingen plats kvar på min ipod. Fick radera en jävla massa låtar (som jag visserligen inte lyssnar på längre) precis för att få plats med några nya. Dagens i-lands problem, indeed.

Kommentarer
Postat av: Kim

svar: tycker också cameron1 Hoppas att du haft en bra kväll.. kram

2007-10-28 @ 22:10:36
URL: http://girlylicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0