Where are pen?

Sitter i datasalen och har precis hållt på med idrottsarbetet. Skriver om badminton. Det finns ju 1234598766 regler och jag orkar inte läsa igenom alla. Så jag mejlade min text till mig själv så jag kan göra det hemma istället. Ännu en sak att göra hemma.. -.-

Matten kommer att hoppa upp och bita mig i arslet om jag inte sätter igång med det.

Men jag fick VG på provet i samhälle iaf. Klad :D

Jag är muchos hungrig. Ska ta mig en macka när jag kommer hem. That's interesting, yeah?

Slutligen vill jag bara säga: He is friend.

Kommentarer
Postat av: Lexi

pen in hair.
hair is gone.
pen and hair on floor yeah.

2007-10-08 @ 18:48:55
URL: http://syntaxlies.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0