New Year

Jag tänkte skriva en snutt om mitt nyårsfirande.

Jag firade nyår med bästa Lexi (<3) och det var ja.. Bäst helt enkelt. Vi fotade maffiabilder som blev sjukt bra! Sen åt vi och kollade på Wanes World 1&2, skitkul :D

Sen... Kommer jag inte ihåg vad vi gjorde på en stund. Men när det var dags för 12-slaget, så hade Lexi lagit på text-tv och sett till att vi kunde se tv:n utifrån (så vi skulle kunna ränka ner ordentligt). Hennes grannas sköt fyrverkerier utav satan, men det var bara trevligt. Vi hade kamerorna (Eller ja. Jag hade mobilen.) i högsta hugg!

Det nya året kom och vi beslutade oss för att gå till stora vägen för att se ner mot sjön (där sköt de asmycket) och då får Lexi en snilleblixt och rullar sig på vägen. För det kom ju inga bilar och då får man ju passa på liksom. Jag följde snabbt hennes exempel. Sen gick vi in igen och hade det bäst lite till!

Det var då min nyårsafton kortfattat!

Kommentarer
Postat av: Lexi

Kärlek kärlek kärlek kärlek kärlek kärlek !

2008-01-03 @ 00:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0