En mjölk.

Idag har det stage-fajtats. Det var skitkul, men jobbigt. Och denna förbannade hostan! Damn it, I say!

Nu har jag ont lite här och där, mest i huvudet. That sucks, men kropps-ontet är rätt skönt faktiskt. Som när man har tränat. Sånt ont. Fan, nu vill jag ju börja träna på typ Nautilus eller något igen. Saknar det lite. Att träna på gym är kul :) Men men, får se om jag tar tag i det.

Nu ska jag nog träna lite repliker tror jag. Eller om jag ska duscha först? Ja.

BTW! Är det någon som vet hur man fixar bild till bloggen? I can it not remember!

Kommentarer
Postat av: Lexi

i can does know!

2008-10-08 @ 21:07:26
URL: http://paralyzinglullabies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0